Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Torna el Meeting de Barcelona

+4
rp
correcaminos
aouita
ricard
8 participantes

Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  ricard Dl Jul 14, 2008 9:05 am

Per exigències del Campionat d'Europa hi ha el compromís de celebrar el Meeting de Barcelona 2008 i el 2009. El seu Pressupost està inclòs en els Campionats, després tornarà la travessia del desert.

És una pena que les nostres Institucions estiguin enfrontades i no facin un front comú per tirar endavant de forma permanent un Meeting com es mereix el nostre país. Aquesta organització, per desídia de Cuyàs, ha caigut en mans de la RFEA i com va dir Odriozola "será más importante que el de Madrid". Quan un espanyol et diu això és que et vol embaucar i t'està tractant de provincià.

L'esdeveniment serà un fracàs de públic perquè una vegada més s'han fet les coses malament. No han estat capaços de convidar als Clubs de Catalunya i repartir invitacions per a tots els joves atletes perquè donguin ambient i puguin acudir amb els seus pares/mares i amics a l'Estadi. Si el meeting és una prova test es podrà valorar clarament que l'atletisme a casa nostra està perdent terreny a marxes forçades.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dl Jul 14, 2008 10:06 am

Però si el meeting ja es va fer no?
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  correcaminos Dl Jul 14, 2008 11:18 am

Si es pels diners que s'han gastat hi hauran un munt de estrelles del atletisme, ya que segons informacions que me van donar a Barakaldo ha sigut un munt de diners, i la informació ve de un que esta dins o esta molt a prop d'aquets diners, lo de les entrades, suposo que voldran tenir algun benefici o retallar lo que se han gastat. Pero els que no corrin hauran de pagar la entrada, i yo crec que es veura un meeting amb la grada mig buida.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dl Jul 14, 2008 11:49 am

Jo no hi aniré a córrer... Laughing ni pagant 12 euros òbviament que tampoc Shocked
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Bon cartell

Missatge  ricard Dj Jul 17, 2008 8:43 am

Una cosa era l'Open incloent el Campionat de Catalunya i l'altre el Meeting (ja ho saps).
El cartell del Meeting és prou bo al coincidir els Jocs Olímpics i alguns esperen aconseguir la mínima. Per tant es veuran bones competicions i sense reserves.

Si algí necessita alguna entrada en tenim algunes a disposició dels nostres atletes, entrenadors, directius.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dj Jul 17, 2008 10:29 am

Si, son dos competicions diferents, i en les dos, els atletes catalans "cracks" surten beneficiats... Rolling Eyes

No ens venien la moto de l'Open perquè no hi havia competicions de nivell on demostrar els superpoders de cadascún? i el meeting bcn que és?

Que consti, que jo estic encantat que hi hagi meeting bcn, atletisme "mediàtic" a la nostra ciutat, i espero que el meeting vagi més enllà del 2010.

El que hem de reclamar és un calendari amb cara i ulls, fet desde varies prespectives i no sempre contentat als mateixos.

Com diria el Funes... que se quiten la careta! Laughing
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  correcaminos Dj Jul 17, 2008 11:13 am

Aouita , no et falta part de rao, pero millor aixo que no tenir re,

Per les entrades Ricard , alomillor et demano alguna , tot vindra just el dia del meeting.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Poca presència organitzativa FCA

Missatge  rp Dj Jul 17, 2008 4:47 pm

El poc interés que te en Cuyàs per l'atletisme català és la poca presència organitzativa de la FCA en els meetings i en l'Europeu. Es testimonial, tot s'organitza des de la RFEA que és la que factura els serveis.

rp
Master
Master

Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dj Jul 17, 2008 5:02 pm

Si, és veritat. A mi m'ha contractat la Rfea pel meeting.
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  Dani Dj Jul 17, 2008 6:14 pm

Pero no has dit que no hi anaves!?? Wink Razz Razz jejeje
Dani
Dani
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dj Jul 17, 2008 6:20 pm

Jo he dit:
aouita escrigué:Jo no hi aniré a córrer... Laughing ni pagant 12 euros òbviament que tampoc Shocked
Laughing Laughing Laughing
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  jhanna Dj Jul 17, 2008 11:25 pm

Em sembla molt injust, que es celebri un meeting que hi ha un nivell de la hòstia i resulta que la gent no es capaç de pagar 12€, o encara millor 5€, quan si que es capaç de pagar 15€ per anar a un cine que només es una hora i que la peli inclús a part de dolenta, no es un espectacle tant gran i emocionant com l'atletisme!!!

Aquí es demostra, en la gent que el practica, que només té interés en aquest esport quan només se'ls convida!!!

Dit això em quedo més tranquil·la i jo encara que hagués de pagar 30€ aniría, només pel fet de veure durant unes hores un gran espectacle i una emocionant tarda, que a barcelona inclús Catalunya, passa unicament un cop a l'any com a molt!!

No és per fircar-me amb ningú, es la meva opinió i crec que, com atleta i seguidora d'aquest esport, es mereix més tirada i molt més recolzament, ja que si nosaltres com atletes no ho fem. Imaginem si no el venem millor del que és, la gent normal del carrer no hi aniria i molt menys sabria que es un meeting a part de polític!!!

Petons i gaudiu d'un gran espectacle!!!

Això es atletisme pur!!!!!!!

(que ningú s'ofengui, que no es de mal rotllo, unicament una opinió)

jhanna

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 15/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dv Jul 18, 2008 9:29 am

Jhanna, tens raó en el que dius, però no sé perquè però crec que no portes molts anys fent atletisme... Suspect

Si portessis molts anys mai se't passaria pel cap dir que els atletes "només tenen interés en aquest esport quan només se'ls convida!!!" això perdona que et digui però és una animalada, el 90% dels atletes o entrenadors, que necessiten de tantes hores d'entrenament, que normalment han de pagar moltes coses de la seva butxaca i fan moltíssimes més sense cobrar ni un duro, etc, etc... tot aquesta gent fan molt per l'atletisme, aquesta gent va als capmanys, als ponsati, a la lliga, als campionats del que sigui, a les competicions de promoció, al Serrahima, a Tarragona, a Lleida, a Vic, a Manresa... estàn sempre i per tot arreu... això és donar suport a l'atletisme, a l'atletisme de veritat.

Jo fa més de 10 anys hi anava als meetings de barcelona, eren tot un espectacle, i venien atletes de molt més alt nivell que ara.

Jo vull que es faci el meeting, es clar! però el meeting no pot ser una tapadera improvisada (només es fa perquè al 2010 tenim els europeus...) de tot el que falla en el nostre esport a Catalunya, no pots planificar una temporada plena d'errors que perjudiquen al 90% i després demanar-lis que paguin 12 euros per entrar.

Atletisme pur? vinga va! que els atletes espanyols d'elit s'enfrontin dos cops a l'any és atletisme pur?, molts atletes participaran per buscar la seva mínima, no per donar-te cap espectacle.

Tu o jo com atleta, em sembla que poca cosa podem fer perquè la gent vingui al meeting i ompli l'estadi... a l'atletisme mai se li ha donat cap suport important, i així mai omplirem res... quanta publicitat fan les institucions del meeting?, quants cartells veus pel carrer? quanta estona surt per la tele?

Entre el poc suport que se li dona, mediàticament i ecomòmicament i que nosaltres els atletes no ajudem gens anant a la nostra i no oferint espectacle, l'atletisme esta ferit de mort.

Espero equivocar-me.

P.D: l'únic que sembla que està en augment és l'atletisme veterà, un tipus d'atletisme que sembla que ha recollit la essència que els demés hem depreciat.
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Teniu la vostra part de raó

Missatge  ricard Ds Jul 19, 2008 10:40 am

Durant molts anys Barcelona va tenir un bon Meeting, eren uns altres temps i els costos eren molt diferents; ara seria dificil repetir aquell cartell. Actualment existeixen circuits i els super-cracks busquen el milió.
Crec que la continuitat d'un bon meeting a Barcelona serà dificil. Ara és un compromis-torna de l'Europeu; en el fons tot és política, qui manarà a Barcelona i/o Catalunya d'aquí uns anys? Ara és més important anar a la Copa Amèrica de hocquei, demà qui sap...Si la RFEA troba que es rendible, ja que ella concentra els sponsors, etc. segurament el seguirà fent si les Institucions catalanes paguen la seva quota. És una pena que la FCA no trobi la seva rendibilitat; si mireu els cartells i programes no consten com organitzadors, estan com col.laboradors o com Institucions, mentre el president tingui la seva poltrona ja en tenen prou.

Convidar a la gent que practica atletisme al meeting ho trobo correcte, és com una atenció a la seva dedicació de tot l'any i no és pels 12€ que quasi tothom els pot gastar. Realment la promocio del meeting ha estat molt dolenta i dispar; falta cohesionar l'equip de l'Europeu i això portarà algun temps. L'Agrupa ha volgut estar al marge de tot, no ens hem implicat en res; després de l'estiu ja en parlarem i aixì ho vaig manifestar; nosaltres no volem anar a cop de pito, les coses es fan dins d'un Projecte i si participem i ens agrada podem implicar-nos o no. Constantment donem mostres de la nostra implicació en els events atlètics de Barcelona i de Catalunya, també exigim naturals contrapartides que poden ser molt variades però el nostre Club ha de tenir un lloc important.

Si algun "Agrupa & Associats" necessita alguna invitació de darrera hora que contacti amb Ester o Lidia; hem intentat que la nostra gent tingui l'atenció que es mereix.

A part de tot, intentem, aquesta tarda, disfrutar de l'atletisme, de l'Estadi, de tot una mica. I fem divulgació del nostre esport perquè vinguin a les nostres Escoles d'atletisme, perquè s'incorporin més joves i perquè també els Veterans incrementin les seves files. L'atletisme és l'esport més integrador que existeix, aprofitem-lo.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  tuareg Dg Jul 20, 2008 12:27 pm

Felicitats als dos guanyadors de prova de la Agrupació al meeting d'ahir.

Dos atletes del nostre primer equip masculí, els que han guanyat la Lliga de 1a Divisió Espanyola i han pujat a Divisió d'Honor, van guanyar ahir la prova a la que van participar, va ser a les proves locals de 800 i de 200. Tan l'Abdeslam Louah com l'Edgar Pérez van guanyar les seves proves fent l'Abdes mínima pel Campionat d'Espanya a una prova que aquets any no havia fet encara.
Dels guanyadors de prova d'ahir, tres ho van ser a la final de Lliga de Primera Divisió Masculina, la del Serrahima, dos foren l'Edgar i l'Abdeslam, el tercer guanyador d'ahir era de l'equip rival de Tenerife (els que van ser segons), és un noi bastant bo a la seva prova que es diu Mario Pestano.
tuareg
tuareg
Infantil
Infantil

Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dg Jul 20, 2008 1:49 pm

Una cosa... no us sembla una mica "incoherent" que al míting de bcn, organitzat per la RFEA es facin proves només per a "locals" promocionant així l'atletisme català... i a l'open de bcn-cnat. de catalunya organitzat per la FCA passi al revés ¿? només me'n adono jo ¿? Suspect

Felicitats Louah! vaja carrerón Shocked a veure si et repesquen als obstacles, però sinó ja tens mínima! de muerte!
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  correcaminos Dg Jul 20, 2008 4:54 pm

Mercy, a tots dos, va ser emocionan la carrera desde dins i veien el temps de pas de 400 encara no se com vaig fer la marca, pero bueno em queda una mica de velocitat!!!jeje
Tambe felicitar al Edgar que va guanyar la seva prova.
Lo de promocionar el Atletisme Catala, pues no se si algu es va donar compte, pero yo segur que no, es interesant pero millor que ho fagi algu i els catalans almenys tinguem alguna opció de correr en aquet temps.
Ara el de españa que espero estar al 3000 obstacles per disfrutar de una carrera rapida sino , pues a disfrutar en el 800.

P.D: Si teniu alguna foto dáquet meeting ya les posareu com mirarles i a on.

A cuidarse i a disfrutar de les vacances.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty ja havia corregut en 800ml

Missatge  rp Dg Jul 20, 2008 7:45 pm

Abdeslam sí que havia corregut aquesta temporada un 800ml, va ser en el Meeting de Tenerife i ho va fer en 1.53.04.

En quan al Meeting hi van haver proves realment molt bones que poques vegades veiem en directe. Poc públic (coincidia amb el Boss), pujar a l'Estadi fa mandra sinó estàs molt ficat, és un problema d'informació i motivació. Quan anem a Campionats d'Espanya a qualsevol ciutat hi ha molta més gent i veus pares amb nens-es que segueixen i pregunten; Barcelona/Catalunya a vegades és "poc movible" i comodona.

Un Europeu serà diferent, si voleu com grup (Club) ens podríem implicar en diferents coses perquè un event d'aquest tipus no es fa cada dia i poc ser interessant viure-ho des de dins. Ja concretarem.

Les proves locals van ser prou interessants i malgrat l'estat del sintètic que te 16 anys, i la gàvia ridicula que es va montar, van sortir bones marques; l'Estadi presentava una bona imatge encara que és molt gran per aquest tipus d'event. Aquestes proves prèvies donaven sortida a un conjunt d'atletes de casa en el darrer dia per aconseguir mínima per Tenerife.

L'Open, com diu el seu nom, és un Campionat obert de manera que augmenti el nivell d'algunes proves. Una altra cosa és que un Campionat de Catalunya es vulgui tancat u obert. Personalment crec que es podria fer OPEN però de manera que els atletes catalans puguéssin competir de manera preferent. No crec que principis de juny sigui la data apropiada; el mes de juliol no s'acaba d'aprofitar, sobretot per fer festivals o campionats nocturns.

Esperem que el Meeting Ciutat de Barcelona tingui continuitat.

rp
Master
Master

Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  tuareg Dg Jul 20, 2008 8:22 pm

És veritat, ja m'he adonat després que l'Abdeslam havia corregut un 800 a Tenerife. Quan ho he escrit no m'enrecordava però, en tot cas, te poca importància. No ha preparat la distància i, a la segona ha fet la mínima dels d'Espanya, en realitat te marques per sota d'1'50" de temporades anteriors però aquest any vol fer els obstacles i per això no s'ha prodigat a una prova en la que te un nivell molt alt.
Respecte a l'Open discrepo totalment, no soc l'únic, ja que els atletes que no poden disputar el Campionat de Catalunya per fer-lo obert i deixar entrar millors atletes no catalans, també discrepen. És evident que son molts més que els pocs beneficiats (uns amb diners fixes per sortir i uns pocs per intentar fer una gran marca enlloc d'intentar guanyar el seu campionat). Tots els que fem atletisme diferenciem un meeting (el Open) per fer marques d'un campionat amb prèvies, semifinals i finals. Quan algú, pretenent no se que, canvia una cosa per un altre és evident que es carrega la primera.
tuareg
tuareg
Infantil
Infantil

Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  aouita Dg Jul 20, 2008 8:28 pm

La pista realment està molt xunga si... perquè s'haguessin de posar "pegats"... la gàbia no em vaig fixar, però el matalàs feia realment pena... és la mateixa que la dels jocs ¿?

No crec que el Boss restes ni una sola persona al meeting... la única manera per mig omplir un estadi es esperar al Europeu i llavors intentar que no baixi el "tirón" ... ara per ara és pràcticament impossible que la cosa canvii...

L'Open és una tapadera per ocultar les deficiències de l'atletisme català, augmentar el nivell? si no hi ha no hi ha, no creem situacions fictícies... així no és la manera d'ajudar a augmentar-lo. No em cansaré de repetir, un campionat és un campionat i no el pots desvirtuar, que vols ajudar als atletes d'elit a fer bones marques? doncs que muntin un meeting apart, que preparin els xecs i tots contents.
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty meeting ciutat de bcn

Missatge  Stewie_jump Dg Jul 27, 2008 7:47 pm

Doncs si Aouita jaja la pista fotia pena.
Digueu-m'ho a mi k vaig estar currant en l'organització...

La colchoneta de perxa era de la Marbella, el que passa es que com no era prou gran el vam haber d'ampliar amb matalassos de les olimpiades pels costats inclus vem haber de fer virgueries per a que la cochoneta estiguès en condicions. A més el caxeti de perxa estava super robellat.

jajaja Vem fer miracles per a que es pogués competir.

La gabia de llançaments... xD tela!

la xarxa era d'una gabia de llançament de martell i per això sobrarva xarxa per tot arreu.

jaja

i més! que si jo expliquès...


Però el que no entenc es com es poden convidar a tants cracks i fer que aquest meeting si el material estava tan tullit.

Si comparessim els altres meetings internacionals d'Europa amb el nostre segurament sortiriem perdent.

Clar! que pel que se l'any vinent hi haurà nou material .Per tal de tenir un bon campionat d'Espanya.
Només fataria! xD
Stewie_jump
Stewie_jump

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 27/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Torna el Meeting de Barcelona Empty Re: Torna el Meeting de Barcelona

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum