Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Campionat de Catalunya Absolut

+2
cantunez
aouita
6 participantes

Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  aouita Dj Maig 29, 2008 12:04 am

Estic Indignat, acabo de llegir la llista dels Campionats de Catalunya absoluts i resulta que estic com a primer reserva dels obstacles.... com pot ser? a veure, l'any passat vaig quedar quart perdent el pòdium al sprint i en els últims 3 o 4 anys he pujat al pòdium 2 vegades... no és prou bagatge? a més tinc 9'10 de l'any passat i 7è lloc del rànking català... no n'hi ha prou? es veu que no, ja que si repasses el llistat de sortida dels obstacles, oh! sorpresa! TINC MILLOR MARCA QUE ALGUN QUE SI QUE L'HAN ACCEPTAT..., i a sobre només hi han 11 catalans/atletes de clubs catalans! 11 en una final de CATALUNYA absoluta ??? i en canvi 13 FORA DE CONCURS!!! més fora de concurs que dins... és increïble...és al·lucinant... AIXÍ ES PROMOCIONA L'ATLETISME CATALÀ? VETANT ELS ATLETES A PARTICIPAR EN EL SEU CAMPIONAT/OBJECTIU ??? Si us plau necessito una explicació raonable (que dubto que algú me la pugui donar)... el que està clar que no m'estaré de braços plegats.

P.D: El Dani Alonso està en una situació semblant... 11 catalans i 11 fora de concurs... i ell de reserva.
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  cantunez Dj Maig 29, 2008 10:30 am

Hola David,

A mí cuando en jabalina me pasó un par de años, de tener mejor marca que algunos de los participantes que salían, y me quedé sin poder participar......... Mad Mad

Espero que te lo aclaren y puedas participar.

Saludos,
Carlos
cantunez
cantunez

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 26/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  aouita Dj Maig 29, 2008 12:25 pm

Ya esta arreglado, gracias a la gestion de la Lidia, nos han notificado desde la catalana que ha sido un error.
Igualmente no me parece normal (ya hace años que lo digo) este sistema de competición, no es justo.
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  Dani Dj Maig 29, 2008 4:55 pm

Em sembla increible i per altre banda més que sospitós, o com a minim raro... masses errades, algunes encara per solucionar... el cas del David, he entès (pel q m'han dit) que ha estat una errada a l'hora de picar el llistat, però era escandalós! el 7è del rànking! ells mateixos s'estaven saltant a la torera el seu propi reglament.
En el meu cas, s'ha hagut de donar un atleta de baixa, que no apareixia al rànking de l'any passat i apareixia amb pitjor marca al rànking actualitzat a 26/4 d'aquest any, i havent fet marques aquest any que no li donaven dret, segons el reglament (marques fetes entre l'1/1/07 i 25/5/08 ) a participar, a no ser que fos convidat "a criteri de la FCA", pero que en tot cas se suposa que seria al marge dels 12 admesos per marca.
I finalment, el primer reserva i únic del 5000 va fer 15 minuts pelats l'any passat! Més de la meitat dels atletes admesos tenen pitjor marca que ell, ho sé sense necessitat de mirar cap rànking, pero si voleu ho comproveu.
No m'he parat a mirar més proves, reconec que només m'he fixat en les 4 de fons/mig-fons, a part que no conec els atletes de les altres proves com conec els de les meves, pero 3 cagades de 4 em sembla una barbaritat... espero q no sigui una mostra del total... No
Dani
Dani
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  piececitos Dj Maig 29, 2008 5:02 pm

Creo que esto se solucionaba si estubiera el ranking actualizado y en las listas de atletas admitidos colocaran las marcas que se acreditan, donde fueron conseguidas y la fecha. Y de una vez por toda dejaran claro el sistema. Es increible pero ya he visto por lo menos 4 listas diferentes.
Parece ser que el que no llora no mama.
piececitos
piececitos
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 23/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  correcaminos Dv Maig 30, 2008 9:53 pm

Aixo es soluciona de una manera rapida, tornan al format de anys passats , campionat a secas sense gent de fora que hi ha gent que solament prepara aquet campionat i no pot anar a altres.
Yo no em puc queixar perque a mi aquet sistema em fa tenir una carrera rapida entre cometes, pero per mi es injust, perque he passat tambe la epoca de que si no feia marca no entrava en un absolut i per aixo es injust que es quedin fora gent de catalunya en el seu propi campionat.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  javi Dl Jun 02, 2008 2:07 am

Aouita,

Te he leído en este post y en la página de elatleta,

http://www.elatleta.com/foro/topic.asp?TOPIC_ID=54260&whichpage=6



Tu carrera ha sido con diferencia la que ha tenido la salida más fea por diferentes motivos:

- Se ha montado la salida, perjudicando a otros atletas que en esos momentos estaban compitiendo

- No recuerdo una carrera de 3000 obstáculos con tanta gente, parecía un cross

- Con atletas que han salido desde la parte exterior de las calles, por fuera del tartán. El juez de salida llamaba a la gente por el número de dorsal, pero algunos no sabían ni que número llevaban.

- Podías ir perfectamente tercero de Catalunya y ir en el puesto 16 de la carrera.



Quiero decirte una cosa: ánimo y no te dejes vencer, no se lo merecen.

javi
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  correcaminos Dl Jun 02, 2008 2:43 am

Aoutita!!!
No te rindas, ya se que te puede sonar raro oir esto, pero ya te lo he dicho mas de una vez , la fede se equivoca, solo por el hecho que pierde atletas como tu en los campeonatos. Yo soy uno de los que sale favorecido por este formato( pero no me gusta) ya que yo prefiero el antiguo donde todos son catalanes, carreras hay para que se corra pero campeonato solo uno.
Espero que la catalanya no te haga desfayecer si tu ilusión de toda la tempoada es esta carrera, porque si te quitan la ilusión habran ganado ellos y eso para mi es un gusto que no se les puede dar!!
Animo y nos vemos el domingo.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  aouita Dl Jun 02, 2008 10:02 pm

Muchas gracias erjavi y correcaminos (felicidades por tu chapa!), nadie va hacer que me rinda, pero tengo clarísimo que no volveré a participar en unos Open, si la Catalana no necesita atletas como yo, pues será la hora de que nosotros no la necesitemos a ella, eso quiere decir replantearse la temporada y buscar otros objetivos en catalunya y porque no, fuera de ella.

Merci y nos vemos el domingo!
aouita
aouita
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 92
Data d'inscripció : 22/05/2008

http://www.stacatac.net

Tornar a dalt Ir abajo

Campionat de Catalunya Absolut Empty Re: Campionat de Catalunya Absolut

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum