Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Parlant d'esport femení...

2 participantes

Parlant d'esport femení... Empty Parlant d'esport femení...

Missatge  nu Dc Set 17, 2008 7:16 pm

Heu vist la campanya de foment de la participació femenina que fa la Generalatitat a la tele: la dona esportista, la dona entrenadora, la dona directiva...
Però no diu res, no ofereix ajut de cap tipus, ni descomptes en les quotes d'inscripció a activitats esportives, ni compensació d'hores a les dones treballadores o servei de cangur a mares amb fills que vulguin fer esport, etc, etc. I per descomptat tampoc a aquelles que es federen, competeixen i s'ho paguen tot de la seva butxaca... i no parlo de categories joves en aquest cas.
Farem esport perquè ens agrada, amb ajut o sense. Però, en qualsevol cas, és molt fàcil vendre una imatge: Som-hi, som-hi... però l'esforç sempre és nostre. I l'esforç sense mitjans difícilment dona fruit.
nu
nu
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 09/06/2008

http://www.brikbag.com

Tornar a dalt Ir abajo

Parlant d'esport femení... Empty Campanya?

Missatge  ricard Dj Set 18, 2008 7:57 am

Com sempre tot és imatge i propaganda,
Quan vaig veure la Campanya als diaris em vaig preguntar, quins avantatges oferiran perquè ajudin a normalitzar el paper de les dones dins de l'esport? I vaig enviar un correo al Consell Català de l'Esport preguntant en que consistia la Campanya

Encara no han contestat.

El que cal reconèixer (en possitiu o en negatiu segons es miri) és que les úniques ajudes que es reben a nivell de Clubs són per a l'esport femení.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt