Una oportunitat per als Drets humans a la Xina
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Una oportunitat per als Drets humans a la Xina
L'Agrupa, preocupada pel respecte dels drets humans arreu del món, s'afegeix a la crida que fa Amnistia Internacional Catalunya al govern xinès amb motiu dels Jocs Olímpics de Pequín 2008.
Si voleu informació sobre el que fa Amnistia Internacional respecte els Jocs Olímpics de Pequín ho podeu veure a http://web.es.amnesty.org/china/
Si voleu informació sobre el que fa Amnistia Internacional respecte els Jocs Olímpics de Pequín ho podeu veure a http://web.es.amnesty.org/china/
rp- Master
- Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008
Re: Una oportunitat per als Drets humans a la Xina
Fantàstica la preocupació en defensa del cumpliment dels drets humans arreu del mon, a la Xina, al Tibet teocràtic i medieval del Dalai Lama, als Estats Units on la pena de mort i l'ús i abús de les armes son el més normal del mon i on tenen una camp de concentració (fora del seu territori), anomenat Guantánamo on no es respeta cap llei internacional, a la Colòmbia dels paramilitars i a tants i tants indrets del mon on no s'estan cumplint.
Em sobte aquest acord de l'Agrupa (teniu l'acta de la reunió de junta on es va acordar?, poseu-la en un pdf , m'agradaria llegir-la) perquè és la primera vegada en moltíssims anys que es pren una decissió tant compromesa i, al mateix temps, tant controvertida.
Insisteixo, em sembla fantàstica aquesta posició tant compromesa i comfio mantenir en un futur respostes similars davant qualsevol abús, vingui de qui vingui, tindrem oportunitat cada més de fer un manifest semblant perquè motius i causes a defensar hi han tantes que encara que fessiu (m) una junta cada dia no arribariem a totes.
Si no ho fem, perquè suposo que podria ser apartar-se massa dels nostres objectius com a entitat, demano com a soci que no és facin excepcions imbuits pels mitjans de comunicació o per deteminades corrents de pensament amb foscos interessos. I si les hem de fer demano sigui refrendada per tota la masa social del club, (assemblea, referèndum, o el que es vulgui) i que no sigui una decissió exclusiva dels membres de junta.
Per cert m'hauria agradat una posició similar en contra de la Guerra de l'Irak.
Em sobte aquest acord de l'Agrupa (teniu l'acta de la reunió de junta on es va acordar?, poseu-la en un pdf , m'agradaria llegir-la) perquè és la primera vegada en moltíssims anys que es pren una decissió tant compromesa i, al mateix temps, tant controvertida.
Insisteixo, em sembla fantàstica aquesta posició tant compromesa i comfio mantenir en un futur respostes similars davant qualsevol abús, vingui de qui vingui, tindrem oportunitat cada més de fer un manifest semblant perquè motius i causes a defensar hi han tantes que encara que fessiu (m) una junta cada dia no arribariem a totes.
Si no ho fem, perquè suposo que podria ser apartar-se massa dels nostres objectius com a entitat, demano com a soci que no és facin excepcions imbuits pels mitjans de comunicació o per deteminades corrents de pensament amb foscos interessos. I si les hem de fer demano sigui refrendada per tota la masa social del club, (assemblea, referèndum, o el que es vulgui) i que no sigui una decissió exclusiva dels membres de junta.
Per cert m'hauria agradat una posició similar en contra de la Guerra de l'Irak.
tuareg- Infantil
- Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008
Aclariment
Atenció, no es tracta d'això, poder està mal explicat (que ho està).
L'Agrupa transmet una petició feta per part d'Amnistia Internacional i que fa referència als Jocs Olímpics i al país organitzador. Si un entra a la web pot fer el que cregui convenient.
L'Agrupa transmet una petició feta per part d'Amnistia Internacional i que fa referència als Jocs Olímpics i al país organitzador. Si un entra a la web pot fer el que cregui convenient.
rp- Master
- Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum