día 16 de maig segon round
3 participantes
Pàgina 1 de 1
día 16 de maig segon round
Tres dies després de celebrar-se la primera jornada del Campionat de Clubs de Divisió d'honor encara no es saben les puntuacions per Tabla internacional de la majoria dels encontres amb la qual cosa no es saben els aparellaments dels primers i molt menys els que es col.loquen per situació geogràfica. Una competició de Divisió d'honor estatal es mereix alguna cosa més.
Ara els Clubs s'estructuren en dos grans grups de 8. Els uns competeixen pel Títol i els altres per eludir el descens. Els 1ers i 2ons de cada un dels primers encontres formen el primer grup i els tercers i quarts el segon.
Els quadrangulars de la segona jornada del dia 16 de maig es formen de la següent manera:
1) El primer de major puntuació per Tabla internacional + el de pitjor puntuació. I a aquests dos es sumen els dos segons més propers al lloc on es pensa celebarar l'encontre calculant el menor número de kilómetres.
2) El primer classificat que tingui la segona puntuació per Tabla i el tercer + els dos segons que queden. De fet els segons serveixen de comodí per aminorar costos de desplaçament.
3) El tercer de major puntuació per Tabla + el tercer de pitjor puntuació i a aquests s'afegeixen dos quarts per menor distància km.
4) Els dos tercers de puntuacions 3a i 4a + els dos quarts restants.
En el cas de l'equip femení podria ser un encontre a Saragossa amb el València Terra i Mar + Bidezabal que són el millor primer i el pitjor més dos segons que seríen l'Scorpio i l'Agrupa. Saragossa semble ser un lloc bastant céntric dels equips que he enumerat. Però tot són conjetures.
L'equip masculí està a expenses dels agrupaments de tercers i ara per ara ignorem les puntuacions per Tabla oficials.
Esperem informar el més aviat possible.
Ara els Clubs s'estructuren en dos grans grups de 8. Els uns competeixen pel Títol i els altres per eludir el descens. Els 1ers i 2ons de cada un dels primers encontres formen el primer grup i els tercers i quarts el segon.
Els quadrangulars de la segona jornada del dia 16 de maig es formen de la següent manera:
1) El primer de major puntuació per Tabla internacional + el de pitjor puntuació. I a aquests dos es sumen els dos segons més propers al lloc on es pensa celebarar l'encontre calculant el menor número de kilómetres.
2) El primer classificat que tingui la segona puntuació per Tabla i el tercer + els dos segons que queden. De fet els segons serveixen de comodí per aminorar costos de desplaçament.
3) El tercer de major puntuació per Tabla + el tercer de pitjor puntuació i a aquests s'afegeixen dos quarts per menor distància km.
4) Els dos tercers de puntuacions 3a i 4a + els dos quarts restants.
En el cas de l'equip femení podria ser un encontre a Saragossa amb el València Terra i Mar + Bidezabal que són el millor primer i el pitjor més dos segons que seríen l'Scorpio i l'Agrupa. Saragossa semble ser un lloc bastant céntric dels equips que he enumerat. Però tot són conjetures.
L'equip masculí està a expenses dels agrupaments de tercers i ara per ara ignorem les puntuacions per Tabla oficials.
Esperem informar el més aviat possible.
ricard- Master
- Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008
encontre masculí
Els encontres masculins es formaran a partir de dos dels tercers:
Medilast-Pontevedra-Nerja i UPV Bilbao que a'aparellaran en funció de la Tabla Internacional (1er-4art i 2º-3er)
i dos quarts
AA Catalunya-Tenerife-Scania-Celta per proximitat geogràfica als aparellaments dels tercers.
Medilast-Pontevedra-Nerja i UPV Bilbao que a'aparellaran en funció de la Tabla Internacional (1er-4art i 2º-3er)
i dos quarts
AA Catalunya-Tenerife-Scania-Celta per proximitat geogràfica als aparellaments dels tercers.
rp- Master
- Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008
No és com he dit anteriorment
Doncs no, no és com he dit anteriorment. Els tercers i quarts no s'ordenen per llocs sinó per Tabla Internacional; a efectes pràctics l'Agrupa va quedar tercer de l'encontre de Lleida.
Aleshores la classificació dels equips que competiran per eludir el descens és la següent:
1-Nerja
2-Tenerife
3-SG Pontevedra
4-Scania Navarra
UPV Bilbao
AA Catalunya
Medilast
RC Celta de Vigo
S'agruparan 1-4 i 2-3 la resta entra per proximitat geogràfica.
Demà al vespre es confirmaran els encontres i les seus.
Aleshores la classificació dels equips que competiran per eludir el descens és la següent:
1-Nerja
2-Tenerife
3-SG Pontevedra
4-Scania Navarra
UPV Bilbao
AA Catalunya
Medilast
RC Celta de Vigo
S'agruparan 1-4 i 2-3 la resta entra per proximitat geogràfica.
Demà al vespre es confirmaran els encontres i les seus.
rp- Master
- Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008
Re: día 16 de maig segon round
Pues no se que propondrán pero a mi me sale Medilast-Scania-Nerja-AAC en Lleida y
Pontevedra-Celta-UPV-Tenerife en Vigo
Pontevedra-Celta-UPV-Tenerife en Vigo
tuareg- Infantil
- Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008
un club no pot organitzar dues vegades
Un club no pot organitzar dues vegades en 1a i 2a jornada per tant Lleida no seria seu.
L'Agrupa ha proposat Nerja-Scania-Medilast-AAC a Barcelona en homes i València-Scorpio-Bidezabal-AAC en dones a Saragossa.
Demà segurament es sabrà de manera definitiva.
L'Agrupa ha proposat Nerja-Scania-Medilast-AAC a Barcelona en homes i València-Scorpio-Bidezabal-AAC en dones a Saragossa.
Demà segurament es sabrà de manera definitiva.
ricard- Master
- Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008
Re: día 16 de maig segon round
Pues con ese condicionante reglamentario y si los emparejamientos son esos, en hombres Barcelona suma 100 km menos que Pamplona, por lo tanto, y sencillamente aplicando el reglamento, Barcelona debería ser la sede del segundo encuentro masculino.
tuareg- Infantil
- Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008
Re: día 16 de maig segon round
Aunque el emparejamiento Scania - Nerja no es posible porque soon 4º y 2º.
Se emparejan Tenerife y Scania y, si los acompañantes son AAC y Medilast, la sede debería ser Barcelona por 1000 km de ventaja sobre Pamplona.
Se emparejan Tenerife y Scania y, si los acompañantes son AAC y Medilast, la sede debería ser Barcelona por 1000 km de ventaja sobre Pamplona.
tuareg- Infantil
- Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008
totalment d'acord
Aquest és el raonament que l'AAC ha fet servir quan va fer la proposta en temps i forma. A part de ser la combinació més econòmica globalment, hem fet la petició concreta.
Ara diuen que fins demà no es sabrà definitivament i publicaran la circular corresponent.
Segons semble, una intervenció teva en el foro de l'atleta.com me l'atribueixen a mí perquè m'anomenen a la resposta. No m'importa massa però cadascun és qui és.
Ara diuen que fins demà no es sabrà definitivament i publicaran la circular corresponent.
Segons semble, una intervenció teva en el foro de l'atleta.com me l'atribueixen a mí perquè m'anomenen a la resposta. No m'importa massa però cadascun és qui és.
ricard- Master
- Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008
aclariment
La RFEA ha rectificat els resultats per Tabla i aleshores Scania i Tenerife van junts i Nerja passa a agrupar-se amb el Pontevedra. Aquesta circumstància lògicament ha modificat la nostra proposta.
Això encara és preferible perquè Tenerife està millor comunicat amb Barcelona (fa un parell d'anys va ser que no) i això reaferma la nostra organització.
Entre nosaltres, prefereixo al Tenerife que al Nerja.
Això encara és preferible perquè Tenerife està millor comunicat amb Barcelona (fa un parell d'anys va ser que no) i això reaferma la nostra organització.
Entre nosaltres, prefereixo al Tenerife que al Nerja.
ricard- Master
- Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008
Re: día 16 de maig segon round
Doble aclaración:
1.- Si mis intervenciones en el foro se las atribuyen a otra persona no tengo la culpa, cuando lo vea lo aclararé pero todos los usuarios habituales del foro saben que Tuareg soy yo. Por cierto intervine en aquel momento sin conocer el reglamento actual y pensando que solo agrupaban en función del kilometraje. Tras tu intervención aquí supe la normativa actual cual era.
2.- En mi última intervención en este foro ya era había leído lo de Tenerife y Scania y por eso afirmaba que la distribución más razonable era competir en Barcelona con Tenerife, Scania y Medilast.
1.- Si mis intervenciones en el foro se las atribuyen a otra persona no tengo la culpa, cuando lo vea lo aclararé pero todos los usuarios habituales del foro saben que Tuareg soy yo. Por cierto intervine en aquel momento sin conocer el reglamento actual y pensando que solo agrupaban en función del kilometraje. Tras tu intervención aquí supe la normativa actual cual era.
2.- En mi última intervención en este foro ya era había leído lo de Tenerife y Scania y por eso afirmaba que la distribución más razonable era competir en Barcelona con Tenerife, Scania y Medilast.
tuareg- Infantil
- Nombre de missatges : 63
Data d'inscripció : 23/05/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum