Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SUPER INFANTILS ALS DE CATALUNYA DE CLUBS

Ir abajo

SUPER INFANTILS ALS DE CATALUNYA DE CLUBS Empty SUPER INFANTILS ALS DE CATALUNYA DE CLUBS

Missatge  Ester Dg Maig 17, 2009 10:41 pm

Ole,ole,ole!!!! INFANTILS 6è



Estic molt contenta del resultat final dels infantils, objectiu cobert i com que ells han complert, ells m’han remullat. S’ha superat el resultat de PC, ha guanyat el Manresa, segon l’Igualada, tercer el Sabadell, quart el amics del Club Muntanyet Sant Cugat, cinquè uuuppssss no ho recordo (perdó) i després nosaltres.

Ha estat una competició una mica amb imprevistos importats, alguns amb falta d’experiència, la qual s’ha de millora, ja que a un Campionat s’ha d’arribar amb temps suficient, però tenim una avantatge que els nostres nens son uns cracks i saben fer de tot, de vegades hi ha proves que imposen més que d’altres i si no que li preguntin al Bernat (remarcar que ha estat un super,super,super crack) s’han viscut marques personals, FELICITATS!! També cal felicitar a tots els pares que es varen desplaçar allà per als seus ànims i la seva ajuda en tot moment, uns donant dorsals, altres els acompanyaven a la sortida, altres amb vista de falcó controlant que no faltes cap dels nostres a la seva prova.

Part negativa la falta d’experiència d’alguns jutges, s’ha de tindre en compte que hi havia molta competició el cap de setmana, però això no justifica la prepotència que han tingut alguns i a sobre quan no es sabien el reglament, si no es reciclen poden plantejar-se ser més humils.



Gràcies nois sempre feu que m'ho passi bé.

Ester
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum