Ens sentim orgullosos-es
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Ens sentim orgullosos-es
Llegint aquests comentaris em plau ser el presi de tot aquest magnífic equip. Gràcies per comprendre el treball de molta gent i valorar el seu esforç en educar més que en entrenar. Els triomfs esportius són efímers, i més a la categoria aleví, en canvi la seva formació la tindran per a tota la vida.
No és fàcil el treball d'educador/formador a l'Escola d'atletisme, tampoc és fàcil dirigir-la; segurament hem de millorar en moltes coses però n'estic segur que ens ajudareu a fer uns bons atletes però sobretot bones persones.
Ah!!! no trigueu en matricular els nens-es per al curs proper.
No és fàcil el treball d'educador/formador a l'Escola d'atletisme, tampoc és fàcil dirigir-la; segurament hem de millorar en moltes coses però n'estic segur que ens ajudareu a fer uns bons atletes però sobretot bones persones.
Ah!!! no trigueu en matricular els nens-es per al curs proper.
ricard- Master
- Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008
Felicitar per l'esforç i compartir l'alegria
Comparteixo l'esperit que es fa explícit en aquest fòrum i que coneixem a través del dia a dia. Però segurament se m'ha escapat una felicitació institucional a tots els nens i nenes que han participat en aquest campionat (en la prèvia, en la final) per l'esforç i sacrifici mostrat durant tot l'any i també en aquestes proves. Igualment compartir l'alegria amb els finalistes i amb les atletes que han fet podi no es contrari al fet d'educar ni estimula el fet de competir (tot i que alguns puguem pensar que la competició ben administrada és una eina més que tenim els pares i mares per educar als nostres fills i filles).
En síntesi, endavant amb la filosofia de l'Agrupa, però no ens oblidem dels petits detalls amb els petits "atletes".
Ramon
En síntesi, endavant amb la filosofia de l'Agrupa, però no ens oblidem dels petits detalls amb els petits "atletes".
Ramon
ramon- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/06/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum