Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ens sentim orgullosos-es

2 participantes

Ir abajo

Ens sentim orgullosos-es Empty Ens sentim orgullosos-es

Missatge  ricard Dl Jun 15, 2009 1:42 pm

Llegint aquests comentaris em plau ser el presi de tot aquest magnífic equip. Gràcies per comprendre el treball de molta gent i valorar el seu esforç en educar més que en entrenar. Els triomfs esportius són efímers, i més a la categoria aleví, en canvi la seva formació la tindran per a tota la vida.

No és fàcil el treball d'educador/formador a l'Escola d'atletisme, tampoc és fàcil dirigir-la; segurament hem de millorar en moltes coses però n'estic segur que ens ajudareu a fer uns bons atletes però sobretot bones persones.

Ah!!! no trigueu en matricular els nens-es per al curs proper.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ens sentim orgullosos-es Empty Felicitar per l'esforç i compartir l'alegria

Missatge  ramon Dc Jun 17, 2009 12:22 am

Comparteixo l'esperit que es fa explícit en aquest fòrum i que coneixem a través del dia a dia. Però segurament se m'ha escapat una felicitació institucional a tots els nens i nenes que han participat en aquest campionat (en la prèvia, en la final) per l'esforç i sacrifici mostrat durant tot l'any i també en aquestes proves. Igualment compartir l'alegria amb els finalistes i amb les atletes que han fet podi no es contrari al fet d'educar ni estimula el fet de competir (tot i que alguns puguem pensar que la competició ben administrada és una eina més que tenim els pares i mares per educar als nostres fills i filles).
En síntesi, endavant amb la filosofia de l'Agrupa, però no ens oblidem dels petits detalls amb els petits "atletes".
Ramon

ramon

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 17/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum