Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles

2 participantes

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles Empty Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles

Missatge  ricard Ds Jun 21, 2008 1:08 pm

Ja hem aconseguit dues medalles als Campionats d'Espanya Júnior; primera prova, 5000km marxa. Raquel ha estat segona i Patri Ventura 3a. Curiosament ha guanyat l'hongaresa del Puerto de Alicante que avui estrenava nacionalitat espanyola donat que ahir va jurar la Constitució. És un tema al que ens haurem d'anar acostumant.

Felicitats a les dues i a esperar que les primeres medalles no siguin les darreres.

ricard
Master
Master

Nombre de missatges : 285
Data d'inscripció : 24/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles Empty voliem dir Estatals Júniors

Missatge  ricard Ds Jun 21, 2008 1:12 pm

Ja heu vist que el títol (Promeses) no correspon ja que hauría de dir Júniors.

ricard
Master
Master

Tornar a dalt Ir abajo

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles Empty més medalles

Missatge  ricard Dg Jun 22, 2008 8:45 am

S'ha obert una polèmica amb la medalla d'or entregada a l'hongaresa de la marxa. Es diu (diuen) que malgrat ha jurat la Constitució el procés de nacionalització no està acabat i per tant oficialment no és espanyola i la seva llicència de la RFEA encara és de "color groc". També han manifestat els representants de la RFEA que han entregat la medalla perquè el president Odriozola els va fer una trucada dient que si havia jurat ja era espanyola (tots sabem com funciona Odriozola). És un tema complexe i que no ens agrada entrar, donat que la guanyadora porta temps en aquest tràmit i cal ser sensible, però tampoc semble lògic que les coses es facin d'aquesta manera.

Marta Pou ha estat sotscampiona en triple superant els 12m. L'atleta balear poc a poc es va consolidant a la prova i la seva evolució és constant. Moya (UGEB) en perxa també ha assolit el segon lloc.

Tenim tres finalistes en 200ml. fem. Arantxa, Sara i Soraya. Vero no ha passat però ha aconseguit marca personal en 200ml.

ricard
Master
Master

Tornar a dalt Ir abajo

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles Empty Re: Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles

Missatge  correcaminos Dg Jun 22, 2008 10:52 pm

Jo parlare per la meve experiencia,
En la categoria Juvenil, despres de 4 o 5 anys de papers i espera per obtenir la nacionalitat, vaig jurar bandera espanyola, 3 setmanes abans del campionat de catalunya, el dia del campionat pel mati per la meva sorpresa em van treure la medalla de plata dels 1500 m.l per no tenir el carnet de identitat que es suposa que es com diuen molts que es cuan ets espanyols. Per la rabia que vaig agafar vaig correr per la tarda el 2000. obst , on una altra vegada em van treure la medalla, aquesta d'or. Almenys la marca no me la van treure i vaig ser l'unic catala amb la mínima per els de españa, cosa que 2 setmanes despres encara sense d.n.i vaig correr com espanyol.

Les coses no estan clares, cadascu, mirara per els seus beneficis.
correcaminos
correcaminos
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 38
Data d'inscripció : 25/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles Empty Re: Bon inici als Estatals Promeses amb dues medalles

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt