Agrupació Atlètica Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CRITERIUM CADETE ( MADRID)

3 participantes

CRITERIUM CADETE ( MADRID) Empty CRITERIUM CADETE ( MADRID)

Missatge  magosanta Dl Jul 14, 2008 2:45 pm

HOLA YA PODEIS VER EN PICASA LAS FOTOS QUE HICE EN EL CRITERIUM CADETE DE MAJADAHONDA.
ESPERO QUE OS GUSTEN . LES PUSE DE TITULO CRITERIUM CADETE DE MADRID.
magosanta
magosanta
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 08/07/2008
Ubicació : EN EL MUNDO

Tornar a dalt Ir abajo

CRITERIUM CADETE ( MADRID) Empty Interessant competició

Missatge  rp Dt Jul 15, 2008 8:43 am

Si es pot fer un Critèrium cadet el mes de juliol, també es podria fer el Campionat d'Espanya cadet a la mateixa data, no? Posar el Campionat d'Espanya a finals d'octubre són ganes de complicar la vida als integrants d'aquesta categoria; mentre el mes de juliol és un mes tranquil i on l'atleta es pot concentrar a l'esport, en el mes d'octubre torna a tenir l'stress de principi de curs, canvi de curs, etc. Tothom està en contra d'això però tots traguem. Perquè ens fan l'atletisme tan complicat; sense gaires recursos es fan meravelles però també la gent es cansa; que seria d'aquest esport sense la complicitat dels pares/mares i sense la vocació quasi monàstica dels entrenadors/es? És injust tot plegat.

La representació Agrupa & Associats prou bona: En 300ml Sergi Torres del SCugat va guanyar en 37.68 i Eric Oliver va quedar segon en 37.94.
En 600ml en Joaquim Cotano del Nàstic va fer 1.29.05; Irene Bertomeu en 300mt va quedar 4a 50.31 i en 300ml Irene Bonilla va quedar 5a 42.89; Paula Martínez (SCugat) va quedar 2a en 15.16 i 3a Carla Fernández en 16.53 (la feina feta per Carla de la ma de Vicenç ha estat formidable i exemple pels nois-noies de l'Escola); en perxa 3er lloc per Magalí Quiroz 2,70m i 4a Gemma Pastrana (SCugat) 2,40m.
En pes Núria Gómez 4a en 10.79m i Aida Castellblanque (UAMontsià) 4a en javelina 29.38.

Santa va ser el coordinador de la nostra gent i a part de bon entrenador ha trobat el gust per les fotos i ens "obliga" a estar molta estona veient unes fotos molts reals de la competició. És el que hem dit abans, tenim un conjunt humà de matrícula d'honor.

rp
Master
Master

Nombre de missatges : 487
Data d'inscripció : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

CRITERIUM CADETE ( MADRID) Empty Re: CRITERIUM CADETE ( MADRID)

Missatge  viriga Dt Jul 15, 2008 11:35 am

Felicitats a tots els atletes que es van desplazar al criterium, per les marques fetes i per l'esforç en temps i diners.
Com a resposta a ho escrit avans, nomes dir que estic molt orgullos del que ha aconseguit la Carla, recordo que l'any pasat quan va començar a entrenar amb mi em preguntava si algun dia(molt, molt llunya) aniria al campionat de Catalunya, li vaig dir que si, que si treballava ho aconseguiria. I si que ha treballat, si. L'interes que posa cada dia a l'entrenament es increible i la seva capacitat d'aprenetatge es molt bona. Pregunta molt(de vegades es pensa que masa), vol saber que ha de fer per millorar, i treballa com la que mes.
Des d'aqui la vull felicitar(ja ho he fet personalment, nomes faltaria). Quan em va trucar disabte despres de la carrera estava contentisima
i jo tambe. Ens ha costat molt. Diuen que ho important no es les vegades que caus sino les vegades que t'aixeques, i la Carla ha caigut unes quantes vegade(metaforica i realment).
Segueix aixi i aconseguiras mltes mes coses.
Com diu la samarreta que em va regalar quan vem fer l'amic a invisible:

Osea Vicenç, No puc mes.

viriga
Aleví
Aleví

Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 24/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

CRITERIUM CADETE ( MADRID) Empty Re: CRITERIUM CADETE ( MADRID)

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt